Instructievideo's

Nu bekijken

Ontdek de Amway Website

Presentaties downloaden
Vragen?

Antwoorden vinden

Meer weergeven Minder weergeven

.

De Amway Website verkennen

Ontdek hoe u uw business efficiënter kunt beheren met de website van Amway.

Registreer nu

Aanmelden op de nieuwe website

Hoe werkt het aanmelden, welke gegevens u moet gebruiken - en wat u moet doen als u ze vergeten bent.

Plaatsten van bestellingen en retourzendingen aanmaken

Ontdek hoe het online bestellen van Amway producten u meer keuze en controle geeft dan ooit tevoren.

Meer weergeven Minder weergeven

.

.

Registratie / Aanmelden

Moet ik mijn oude wachtwoorden en gebruikersnamen bewaren?
VOOR GEBRUIKERS DIE ZICH VÓÓR 3 FEBRUARI 2020 HEBBEN GEREGISTREERD

JA, als u zich vóór 3 februari 2020 bij Amway heeft geregistreerd, dan heeft u die nog steeds nodig om u aan te melden op de nieuwe website.
Intussen zijn wij onze websites en zakelijke apps aan het actualiseren en ontplooien we de nieuwe technologie wereldwijd. Heeft u een internationale business? Dan moet u tijdens de omschakelingsperiode in sommige gevallen uw vorige aanmeldgegevens voor de Amway Website gebruiken. Dat geldt voor landensites en oudere apps (bijv. Kiosk) die nog niet zijn bijgewerkt. Wanneer het gehele proces is voltooid, is uw nieuwe Amway ID voortaan de enige gebruikersnaam die u nodig heeft voor al uw online applicaties van Amway, in alle landen.

Mijn account

Hoe kan ik me aanmelden?
Om u aan te melden/in te loggen op de Amway Website, moet u een Amway ID aanmaken en gebruiken. Wanneer u geen Amway ID heeft, klikt u in de rechterbovenhoek van de homepage op Aanmelden en volgt u de instructies om er een aan te maken.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Volg onderstaande stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken
1. Klik op de homepage op Aanmelden in de rechterbovenhoek van het scherm. U komt dan op de nieuwe pagina voor het Amway ID
2. Klik op de link Hulp bij wachtwoord op het aanmeldformulier.
3. Vul uw Amway ID in (het e-mailadres dat u bij uw laatste aanmelding heeft gebruikt). Voltooi de captcha-controle en klik op Verzenden.
4. Wacht totdat er een e-mailbericht aankomt op de account die u op het formulier heeft ingevuld.
5. Open het e-mailbericht en klik op de knop Mijn wachtwoord resetten. Er wordt een formulier geopend op een nieuwe internetpagina.
6. Vul in de vakjes een nieuw wachtwoord in en klik op Verzenden om uw wachtwoord te resetten. Vergeet niet: Uw nieuwe wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan en 1 letter en 1 cijfer bevatten.
7. Klaar! U kunt zich nu aanmelden met uw nieuwe wachtwoord. We zullen u een e-mailbericht sturen om te melden dat de wijziging is doorgevoerd.
Kan ik mijn fysieke adresgegevens wijzigen?

Jazeker, dat kan! Ons systeem stelt u in staat om verschillende adressen op te geven voor levering en facturering. Als u deze gegevens wilt bewerken, meldt u zich aan en selecteert u Mijn Account. Klik vervolgens op Mijn Adressen om informatie toe te voegen, te bewerken of te verwijderen.

Hoe wijzig ik het e-mailadres van mijn Amway ID?
1. Meld u aan met uw account
2. Ga naar de pagina Mijn account
3. Klik op Aanmelden en beveiliging
4. Selecteer E-mailadres of Wachtwoord Bijwerken.
5. U kunt uw huidige e-mailadres wijzigen in een adres dat uniek voor u is.

Bestellingen

Websitenavigatie

Ik kan de informatie die ik nodig heb niet vinden op de pagina. Wat moet ik doen?
U moet aangemeld zijn op uw account om toegang te krijgen tot alle informatie op de site. Heeft u meer hulp nodig bij het vinden van informatie? Gebruik dan de zoekfunctie bovenaan op de startpagina.
Waar kan ik productaanbiedingen en promoties vinden?
Als u bent aangemeld op uw account, kunt u de knop Top Deals bovenaan de startpagina gebruiken om de laatste aanbiedingen en promoties te ontdekken.
Hoe kan ik contact opnemen met de Customer Service?
U kunt contact opnemen met de Customer Service via:
e-mail: Info_Belgium@amway.com telefoon: +32 2 200 89 07