YouTube
Helaas is uw browser verouderd. Dit kan uw gebruikerservaring beperken. Gebruik een van de volgende links om uw browser bij te werken: Chrome, Firefox, Opera, Safari of Internet Explorer
Geschenk bij aankoop
Amway Most Loved
Inhoud van bundel
Hoeveelheid:

    Dit product maakt deel uit van 1 bundel(s):

    Reinigen en exfoliëren in één om tijd te besparen tijdens uw verzorgingsroutine! Maak verstopte poriën vrij, reguleer de talgproductie en ga glimmen tegen voor een tevreden huid. Maak uw huid gladder met een egalere teint en textuur, in slechts één stap!

     

    Wat het voor u doet

    • Verwijdert onzuiverheden zoals vuil, talg en make-upresten
    • Reinigt diep en maakt de poriën vrij
    • Zorgt voor een gladdere huid met een egalere teint en textuur
    • Reguleert de talgproductie en vermindert een glimmende huid
    • Geschikt voor de gevoelige huid

    Wat u zult waarderen

    • Maak van Zen + Energy uw beautyritueel, met kalmerende en verkwikkende ingrediënten. Een krachtig duo!
      • Aloë Vera (Zen) – Een verkoelend en revitaliserend geheim wapen voor uw huid
      • Bamboedeeltjes (Energy) – Geven de gloed van uw huid een boost dankzij natuurlijke glansverbeterende en exfoliërende eigenschappen
    • Heerlijke geur: een vleugje mandarijn en sap van rood fruit, met noten van lelietje-van-dalen en witte muskus.
    • pH-neutraal.

    Goed om te weten

    Ontdek waarom andere consumenten het product waarderen!*

    • 89% van de consumenten geeft aan dat het de poriën zuivert en vrijmaakt
    • 97% van de consumenten geeft aan dat de exfoliators doeltreffend en tegelijkertijd mild aanvoelen op de huid.
    • 93% van de consumenten geeft aan dat het onzuiverheden zoals talg, vuil en make-upresten verwijdert


    Het product voldoet aan de normen voor Artistry™ Clean Beauty:

    • Biologisch afbreekbare formule
    • Geregistreerd bij The Vegan Society
    • Dierproefvrij
    • Geen parabenen of minerale oliën
    • Dermatologisch getest.

    *Percentage vrouwen dat het eens is met de stelling, op basis van consumentenonderzoek onder 101 panelleden.